090204

Vill ha vår och sommar. Och denna bild får inte mig att längta mindre. Perfektion.


bild: Eing Kling

Fyndade ett par ljusa, slitna Levis 501:an med hög midja förra veckan på Myrorna. De satt perfekt och priset var inte sämre. 10 spänn! Jag ska klippa av dem till ett par snygga shorts och bära dem tillsammans med mina wayfarers.

Jag ska matcha det med ett magkort linne eller en slapp, vid t-shirt med upprullade ärmar. Den ska vara sådär lagom urtvättad och utsliten.. 
Vid den tiden är min kropp förhoppningsvis alldeles gyllenbrun och mitt blonda hår solblekt och uppsatt i en hög tofs.
Underbart.


Alice


Kommentarer
Postat av: melissa

fina shorts har hon minsann (;

2009-02-05 @ 21:29:02
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0